http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

ورزش ما
اشتراک گذاری :

ورزش ما

پایگاه خبری ورزش ما در سال 1391 با گروهی از نویسندگان ورزشی خبره کشور کار خود را رسما آغاز کرد. از همان ابتدا به مسائل و اتفاقات ورزشی با چاشنی فرهنگ نگاه ویژه داشتیم تا بتوانیم زمینه مناسبی برای تضارب آرا و به مقصود رسیدن ورزش کشورمان فراهم کنیم. «ورزش ما» تعلق خاطری به هیچ گروه و جناح خاصی ندارد و تنها دلبستگی ما پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تیم های ملی ایران است. صداقت، سرعت، حرفه ای گری، راستی و درستی در انتشار اخبار از جمله سرمشق های تحریریه «ورزش ما» است.
دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی «ورزش ما» خود را موظف به رعایت قوانین حقوقی مطبوعات می دانند و تلاش می کنند از انتشار اخبار غیر واقعی، درشت نمایی های مغرضانه، توهین و تهمت پرهیز کرده و ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها را مراعات کنند. همچنین، تا حدامکان، کلیه نظرات و مطالب ارسال شده از طریق صفحات داخلی و صفحه تماس با ما، منتشر می شوند. بدیهی است که پایگاه خبری «ورزش ما» از انتشار نظرات حاوی توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین با هدف دروغ پردازی ها و سیاه نمایی های مغرضانه علیه نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران معذور است.
پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای گرانمایه مخاطبان در جهت رفع نقص های فنی و محتوایی و در راستای ارتقای سطح کیفی این پایگاه خبری تحلیلی استقبال می کنیم. شما می توانید نظرات، اخبار، مطالب و سایر مسائل مورد نظرتان را از طریق فرم زیر با «ورزش ما» در میان بگذارید.
به استناد «شغل نویسندگی برای افراد شایسته یک واجب کفایی است» از خبرنگاران در حوزه ورزش و جوانان دعوت به همکاری می کنیم.
«ورزش ما» مرجعی برای توسعه ورزش کشور

دسته بندیوبسایتها => خبر و رسانه
نامپایگاه خبری ورزش ما
تلفن02188706683
موقعیتتهران
نشانیخیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع وزرا، پلاک 488، واحد 3
پست الکترونیکinfo@varzeshema.com
وبسایتhttp://varzeshema.com
برچسب هااخبار جام جهانی , اخبار ورزشی , اخبار ورزشی خارجی , اخبار ورزشی داخلی , خبر ورزشی , سایت ورزشی , سرویس ورزشی , فوتبال , ورزش ما , پایگاه خبری , پایگاه خبری ورزش ما , پخش زنده فوتبال , پخش زنده فوتبال اروپا
تاریخ بروزرسانی۲۸ خرداد ۱۳۹۷
بازدید1202

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه